Forever Young

Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

Gazebo.
Thursday 10 January 2013 . 0 word(s) .
Assalamualaikum.
Macam orang sibuk je aku ni kan. Padahal gap masa panjang tapi tidak ku isi kan masa lapang itu menaip di blog yang sunyi sepi dari mata pembaca ku ini.
Back to the title. Gazebo setahu aku banyak makna. Tapi aku pergi gazebo yang menyajikan makanan yang lazat-lazat. Korang patut cuba. Tempat dia macam exclusive sebab ber aircond. Tapi selesa. Ditambah pula dengan layanan owner yang very friendly. Aku telah memilih sajian menu family.
Adik-adik aku ngada nak suruh ambil gambar jugak. kakak yang baik jadi haruslah melayan.*jatuh katil
Mostly aku sorang yang banyak menelan. sedap sangat. aku lupa nak tanya diaorang resepi sotong goreng tepung ni #Rugi
Kailan ke Kangkung ni ? tapi dia digoreng dengan ikan masin . jadi rasa dia memang elok sangat makan dengan nasi. kang tak pasal-pasal darah tinggi pula. Hehhe.
Ni pula ikan merah masak asam pedas . sedap sangat. Promise tak tipu! Berbaloi la. Harga mengikut besar kecil ikan. #Harga pasaran
Ni tak boleh miss. Tahu jepun+sotong+telur+udang_sayur
sedap gila. #Terangkat lidah. haha. macam mna tu.. kalah tahu jepun aku :(
Jom Ke Gazebo !! 
tempat dia area sekitar johor. nanti aku tanya ayah aku tak pun En. Google yang hensem lagi genius tu. huhu.


Thanks For Reading. Leave Your Comment :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction