Forever Young

Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

Terharu dalam tu ada gembira .
Monday 24 December 2012 . 0 word(s) .
Assalamualaikum semua.

cuba korang hadamkan apa yang bertukar di blog aku kali ni. seriously bila kali pertama after blog ni bertukar aku dari tadi menjerit kerana kecantikan yang OMG ! eheheh. Aku benarkan korang puji blog ni atas nama kakakcomel ni..Sayangggg kat diaa . perhubungan jarak jauh ada kebaikannya juga kalau kita ikhlas nak berkawan.

kami tak sangka kak yaya akan bantu kami nak tukaq benda ni. kami terharu. awat loghat kedah mai ni. aku harap peerkenalan aku dan kak yaya tak berhenti di separuh jalan. mana tahu someday Allah bagi kita jumpa kan kak ? Akak terima kasih banyak-banyak . Jasa akak akan saya kenang sampai bila-bila .

sejambak bunga untuk kak yaya. Semoga Allah membalas kebaikan beliau dengan belipat kali kali ganda !


Thanks For Reading. Leave Your Comment :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction