Forever Young

Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

tak sangka....
Monday 3 December 2012 . 0 word(s) .
Assalamualaikum..

kali ni nak bagi tahu tentang apa yang aku rasa tak sangka sangat tuh..
memang tak disangka-sangka aku dah menamatkan zaman persekolahan. lepas ni aku dah tak dapat pakai baju purple lagi... alahai merindu - rindu pulak nak pakai.. tak pelah kalau gian sangat aku pakai je lah kat rumah. time mengaji ke.

masuk tak sangka yang seterusnya aku dah tak pergi sekolah yang hari - hari dihantar oleh parents. tu lah saat yang paling aku suka sangat sebab ikatan yang paling rapat dan tak ade rasa malu aku nak buat. kalau nak buat saja-saja kat rumah tak pasal-pasal dapat free l.e.m.p.a.n.g ..haha. yelah time tuh lah dengar umi doa mendoakan ,cium ciumandan salam- salaman. terus bahasa ku sejak habis spm.

tu je la rasanya. tak tahu nak post ape. bosan gila duduk rumah melainkan kacau adik.. sekarang hujan lebat la.. alhamdulilah rahmat.doa mudah makbul..


Thanks For Reading. Leave Your Comment :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction