Forever Young

Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

Kerjaya engineer.
Tuesday 25 December 2012 . 1 word(s) .
Assalamualaikum.
Welcome back. Cerita hari ni aku nak berkongsikan tentang salah satu kerjaya engineer yang boleh korang pilih. Tapi bersedia kah korang nak pilih kerjaya ni? Jangan risau salary dia memang lumayan. Tapi ni memang mencabar la. Kena berkorban masa, tenaga, rindu n yang paling penting tak payah korban duit. Hehe..
Biarpun badai melanda, ombak memeluk planta ke atau apa je rintangan korang jangan putus asa. Anggap kerjaya yang korang pilih ni salah satu rezeki yang baik dan halal. Kat sini ada jugak gambar yang waktu ombak tinggi. Sumber ni saya dapat dari insan yang ikhlas ingin mencari sesuap nasi untuk anak-anak beliau. Beliau Ayah saya. Kalau korang kurang percaya dengan apa yang aku post kan ni bole baca kat sini.
Pejuang negara !

kerja-kerja yang perlu dilaksanakan.

kuatnya pukulan ombak tu ! O Allah Please save them ! 
Jangan risau bagi kaum adam . still ada solat jumaat walaupun di tengah lautan. 
Indahnya islam itukan. dimana mana pun tak kira tempat kita akan bersatu hati melaksanakannya sebagai tanda syukur kepada maha Esa.

ayah briefing !

planta minyak pada waktu malam. cantik kan? dekat tengah laut dia sebuah je yang bercahaya.

kalau ombak tinggi boleh menggongcang planta. #oh takut nya !

Ayah selalu pesan "Anak-anak belajarlah bersungguh-sungguh, capai impian ! Ayah cuma mampu tolong dari segi harta benda" Aku ...... cepat bagi aku tisu T_T
#korang lah yang manage apa yang korang inginkan . keep it up !
                                                   tengok baby ni pun tengah berusaha !


Thanks For Reading. Leave Your Comment :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction