Forever Young

Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

SELAMAT DATANG SYAWAL :)
Wednesday 15 August 2012 . 0 word(s) .
assalamualaikum buddy.
 sebelum saya berhujah panjang lebar di wall ni, saya nak merafakkan kesyukuran saya kepada sang pencipta kerana saya masih berpeluang mencari hidayah-NYA yang mahal ini. walaupun sakit tekak melanda saya tetap nak jugak talk active. ape bole buat ... ketibaan syawal ini saya yakin mesti ramai yg nantikan kan. haha. semangat raya menusuk kalbu, perginya bulan ramadhan memang pilu.. huhu.

saya nak pesan ni.... balik kg tu pada siapa yg spm team tu jagan over excited pula eh?? yelah kan korang naik cuti raya ni habis je seminggu tu kan terus trial . so , buat-buatlah latihan banyak-2...

pengetua sekolah saya ada pesan . beliau ckp hari pertama tu nak raya, raya lah puas-2. tapi masuk je raya seterusnya jadikan kan buku sahabat handai . makluman yer bukan duit raya yg melebihi di tangan.  satu hari charted time around 3 hours per days for 1 subjects..  memg banyak dugaan kan time tuh.. yelah baru je nak muqadimmah menyelak "kakak meh sini tolong ayah buat air ni. tu mak long dtg" huhu. terpaksalah jugak longgar kan hati pergi masak air.. tpi sekrg kan dah canggih. guna je air gas. habis cite. haha.

kalau korg kat situasi tu, buat lah agreement @ appointment ngn parents korang. ckp lah "ayah, ayah boleh tak tinggalkan kakak ngn buku-2 ni dalam beberapa jam?' guna lah ape-2 ayat sekalipun yg penting diaorg approve .. korban sikit....

nak pesan lagi.... jangan main mercun kalau takut kene api dia.
dah tu jelah ea nak pesan.

take care all of you. may ALLAH bless you ! SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN !!!
maintain kan berat badan masa hari raya ni selepas 1 bulan berpuasa ! saranghaeyo !!
                                 dengar la lagu ni. saya suka sangat walau nanti tk berapa nak raya ...


Thanks For Reading. Leave Your Comment :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction