Forever Young

Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

tahun ribut bermula dari sekarang . urgent !!!
Friday 30 December 2011 . 0 word(s) .
pertame skali korang kene percaya kat aku ape yang aku nak cakp ni . aku jujur lagi telus ni tau .

ni bukannya aku main ambik dari surat-2 layang yang tengah berleluasa tersebar pasal kemunculan dajjal lah ape lagi tu la . tapi cerita ni aku dengar sendiri dari mereka yang mengalaminya yang terpaksa membiasakan keadaan diri dengan bencana yang tengah menimpa. mereka yang berketurunan kafir . bila berketurunan kafir ofcourse lah mereka tidak menyebut apa itu KIAMAT ? kan. kite sedaree seislam kene sentiasa ingat mengingatkan .

semalam tetibe terajin tengok lah kat 502 kot NGEO <-- channel dia . tajuk dia YEAR OF THE STORM .  selama ni kan aku dengar je orang cakap " alah dunia ni dah akhir zaman dah , tengok ais kat kutub pun dh cair'. Ye harini aku tak menafikan kerana mata aku tengok telinga aku pun dah dengar isu itu.

seorang penduduk di Pulau Smith ade cakap tau tahun 2010 merupakan tahun normal bagi mereka . korang tahu tak NORMAL tu macam mne ? lebih kurang TSUNAMI . ulangi TSUNAMI . hee. aku cuak. mereka cakap lagi kalau mereka tak biasa ngn tahun 2010 ni macam mne nanti ngn tahun 2030 ,2040 ? *huh berani mereka . lelaki tu cakap lagi dunia semakin memanas dan paras air laut semakin meningkat dan mesti lah disebab kan ais di kutub yang mencair . lepas tu bandar-2 yang diwujudkan di tengah-2 pulau seperti New york , balton n 13 buah negara yang lain memg terpaksa menempuh tentang bencana ini.

jadi ape korang rase ? aku just nak ingatkan Allah itu MAHA WUJUD DAN MAHA MENGETAHUI , DIA dah tahu ape yang berlaku. tapau kan banyak-2 amaln. aku pun sama.

cair.


 *kesian kat beruang kutub ni . tah kat mane dia nak duduk nanti kan ;(


Thanks For Reading. Leave Your Comment :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction