Forever Young

Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

kehilangan ramadhan menggantikan syawal :)
Tuesday 6 September 2011 . 0 word(s) .
salam pembaca.


diam tak diam dah habis rupanya bulan indah itu. aku ni pun baru terkedek-kedek nak update blog . ergh. tak tahu kenapa malas sangat . maybe mood na raya kan . oklah so far i think so good. haha. raya tahun ni gila best. bermulanya menyambut syawal tahun ni kat terengganu. semua sepupu yg teruna-2 balik . aha. yg perempuan bayi lagi . jd tk la sempat na gosip-2 . eceh . tahun ni banyak dapt duit raya dri tahun-2 lepas even da form 4 . tu la namenya keberkatan kan?? hehehe. baru je 6 hari puasa . da kembong purse aku. kalau sebulan ni agak-2 simpan dalam luggage kan ? hehe. tapi tu macam da tipu sangat.

tahun ni mmg satu kad raya pun aku tak dapt tapi dari pelbagai cawang aku dapat. happy-2. ramai yg wish . yeke? tk ramai mne . semua sibuk buat ketupat kn . kacau dodol . jahit baju . adun kuih. masukkn duit raya dalam poket sampul . hehe. korang mesti hebat-2 belaka baju raya . mesti lip lap lip lap punya lah. aku mmg as simple as i can la.  satu labuci tak sangkut pun kat baju tahun  ni. JIMAT kot ?? ahaha. baju siap mne ade murah der. semua gne ratus. ehehe.

berbalik pasal cite . mmg ralat la satu malaysia kalau kes raya ni. sanggup pinjam- meminjam kan. hehehe. masuk campur pulak. ok. ukur baju di badan sendiri yer. tahun sebab apa dikatakan best ?? sebb nye , SAYA dapat camera , nfon , baju baru , kasut baru , tudung baru , gelang emas baru , bag baru , novel baru n kawan baru . ahaha. semua nak baru .. baru syok. ala bende ni bukan selalu dapat. tapi sekali dapat macam taufan je dtg kan. hehe. tk sempat wat solt syukur. herm.

raya petama round satu kampung kat padang air tu. najis lembu jgn cite la mmg banyk sama hebat dengan lembu nya. ahaa. nasib tema tahun ni biru . kalau merah jatuh semua saham aku. lembu tu relax aku yg gelabah nanti .  kat terengganu kan ade masjid kristal kan ? korang penah pi ? besa giler masjid tu . molek sungguh. bangga jadi cucu orang terengganu ni. hehe. jalan-2 kat pantai batu buruk . bnyk tempat best tau .

yg paling best sebb tahun ni aku beraya bersama ayah aku yg tersayng . dahla bapa kai je dalam setahun ayah aku balik . kenangan yg indah . whot-2 touching. sekarang pun ayah dah pegi outstation lagi . cepat nya . biar la dye mencari rezeki untuk kami. sayang ayah ribu-2 , juta-2. hehe.

nak kepilkan gambr raya sikit. biru-biruan . aku tak bnyk ambl gambr pun.
campur keluarga makngah yg maroon tu . keluarga aku biru . keluarga pok chang maroon jgk tapi baru tiga org je mereka .


 rumah mereka yg duduk kampung.

-the end- yg penat menaip seikhlas hati . JYH <3


Thanks For Reading. Leave Your Comment :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction