Forever Young

Entries

About

Stuff

Linkies

FollowDashboard

27 April 1995 !!!
Wednesday 27 April 2011 . 0 word(s) .
wah, wah ramai gile yg wish hari ni ! happy meyh . Hehe.
dari dalam henfon , ke sekolah , sampai dalam FB !! seronok !!! terima kasih kepada mereka mereka yg wish saya pada hari ni . sayang korang sangat 2!!! ta pe nah rase sebahagia ni even ade mody sikit waktu bio td. yg paling nak touching kan umi saya la dye wish pade sye. pagi hari lagi sblum saya mandi nak ke sekolah :) Hahaa. siap dpt hadiah lagi lerr. makasih umi . syg umi dunia akhirat . Hehe:) lepas ni nk tunggu dr ayah pulak.

nak cite td kan. my buddyz kan syue, pink, mass,yush ngn dayat pegi la KFC for celebrate my birtday . wah seronok tersanagt even tadi ade yg kurg sorg. tapelah. tak sempat nak jumpa dye kot td. dy dah balik dulu kan. tape la. continue, mmg best la trsngt sebab makan asik ketawa je. HAHA:) tersngt lawak. mass kenekan dayat, dayat perli mass. paling tak ley bla. haha. yg yush pulk tahu2 lah kan spe yg rpat ngn die. but dye pun ade mnbh jugk mase ade some else yg takk cukup. syue pulk sengih je tengok kterorg brgurau . ha, pink saya pulk menambah. nsibbaik tade org x ramai td. ketawa bagai ape tah.  tapi mass la yg pling bestt !! dy bantu saya , mngisi kesedihan saya. bg semengat lah jugak ! kelakar pun ade. 

ambik meja pling hujung. pastu kan dyeorg ckp saya ni birthday girl. ape yg saya ckp semua diaorg iyekan walaupun salah. tapi dayat ckp lepas pkul 12 pgi nanti semua nya akan jd salah. haha . nampak no bergurau !
 gambar takk dapt nak ambil sebb syue takk jadi bawa nfon . tapela laink kali. mcm doa dri yush tadi. syg korang lerr. nak belaja semua org tapi budjet tade. maaf la trsangat !!!



Thanks For Reading. Leave Your Comment :)




. Newer Post


// Forever Young-One Direction